21 oktober 2013

no future leeft

je kunt er lang over praten, of kort of ook helemaal niet, maar analoog aan de legendarische woorden van neerlands hoop "geluk is gelul", gebeurt er nog steeds het een en ander in het kader van de opgewekte alledaagse misantropie, het bezielde pessimisme en het in het onderwerp aangehaalde credo van de punkbeweging. zodoende ben ik trots, de talrijke lezers van mijn blog een nieuwere loot aan de bescheiden tierende boom van het nihilisme voor te kunnen stellen, de legendarische finse partyband leningrad cowboys met happy being miserable.

Geen opmerkingen: