22 oktober 2013

jan-frans (herzien)

ik ben in mijn eentje
tweede bij de duo's
van de playbackshow

trainer van de g'tjes
de drummer van jaap dros
bij de brandweer en politie

hier heb ik een pieper
want als er iets gebeurt
moet ik er kunnen zijn

ik regel het verkeer
bij alle grote dingen
waar ik niet aan deelneem
maar ik ben er bij

een altijd kleine jongen
met een pet en spiegelei






Geen opmerkingen: